niedziela, 26 kwietnia 2015

1

Początek 

Hej mam na imię Alex , przerzyłam 18 wiosen i trofiłam do P S Y C H I A T R Y K A !
Ale zacznijmy od początku , jak już wspomniałam nazywam się Alexsandra Hemmings ,w skrucie Alex . Pochodze z patologicznej rodziny , Tata pije , mama szlaja się  nocami a ja się tne , i na dodatek złego mam bulimie ( nie jem , a jak zjem to ide wymiotować ) . Tak wiem nienormalna jestem :( .
A kiedyś było inaczej : Tata miał własną firnę , mama była gospodynią domową , ja byłam wzorową uczennicą i na dodatek miałam wspaniałego brata . A czemu miałam ? 
Bo to wszystko się spiepszyło gdy Luke zginoł !
Tak 3 lata żyje bez brata i  n o r m a l n y c h rodziców . 
///////////////////////retrospekcja//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
- Luke gdzie jedziesz ? - pytam się brata . Mam 15 lat i jestem bardzo zżyta z bratem , dlatego cały czas się o niego boję .
- Jadę na impreze maleńka - po tych słowach słyszę dźwięk klaksonu .- To pa mała -powiedział całując mnie w policzek - do jutra - i już go nie było . 
////////////////////////////////////oczami Luke , dalej retrospekcja //////////////////////////////////////////////////////////
- To pa mała - powiedziałem całując siostrę w policzek, jezuuu dopiero była małą dziewczynką bawiącą się w piaskownicy , a teza to z niej mała pannica , ma przecierz  15 lat - do jutra -odpowiedziałem wychodząc .-Wolność -pomyślałem i przywitałem się z kumplami .
- To co jedziemy na impreze coooo ??-zapytał nas jak zawsze uśmiechnięty Michael . 
-Taaaak - odparliśmy chórem .
-Ale najpierw...-powiedział tajemniczo Clum , i wyjoł woreczek z białym proszkiem . Bez zastanowienia wziołem . 
//////////////////////////////////////oczami Alex , następny dzień ///////////////////////////////////////////////////////////////
Gdzie on jest ??? Dlaczego go jeszcze nie ma ??? A jeśli coś się stało ??
//////////////////////////////////////////////////////////////koniec retrospekcji //////////////////////////////////////////////////////
Niestety nie pomyliłam się . Z zamyśleń wyrwał mnie głos pani prokurator . Tak mam na głowie prokuratora , ale to puźniej . 
-Alex tu ci pomogą , pamiętaj że nie chcdemy dla ciebie źle . 
- Wiem pani Smif . Po prostu się zamyśliłam .
-A o czym myślałaś , skarbie ??
-To nie pani zastany interes !!- świetnie znowu wybuch agresji .
Kobieta wyglądała na przestraszoną . I dobrze jej tak !! To przez nią i moją wspaniałom wychowawczynię ,jadę do szpitala psychiatrycznego . 
 No ale to nie moja wina że jak się napiję albo zajaram to mam jakieś odpały . Albo że jestem agresywna i nie radzę sobie ze emocjami . 
Po opanowaniu się zobaczyłam prze okno że dojerzdżamy do miejsca gdzie spędzę kilka miesięcy .
Nieprzyjemny dreszcz przebiegł po moim ciele . 
Wyszłam z samochodu , byłam ubrana zwyczjnie jak na mnie .


Pani Smif staneła koło mnie i spojrzała na mnie . Wziełam głęboki wdech i weszłam jak myślę do rejestracji . Pani prokurator poszła poinformować że już jesteśmy . Ja w tym czasie włączyłam moją ulubioną playliste w mp3 i włożyłam słuchawki do uszu . Zaczełam rozmyślać o tym wszystkim co się wydarzyło w ciągu tych trzech lat . Gdzieś po pięciu minutach przyszli po mnie , to znaczy pani Smif i jak myślę z moją nową lekarką . Przeszłyśmy do gabinetu jak zdąrzyłam się dowiedzieć pani Mars . Nie obyło się bez zaciekawionych spojrzeń   jak przechodziłyśmy przez oddział . Prubowałam nie zwracać uwagi na palące spojżenia płuci przeciwnej . Szłam z schyloną głową i zaciskałam kurczowo walizkę w jednej ręce z przez plecy przerzuciłam pokrowiec z gitarą . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz