czwartek, 30 kwietnia 2015

2

muzyka <-------- włącz



Usiadłyśmy  w gabinecie lekarskim a ja w głowie miałam JEGO. To przez nie jakiego Zayna Malika zaczełam brać , pić , palić . To JEGO wina że tu trafiłam !!
Ale opowiem od początku . Zayna poznałam miesiąc po pogrzebie brata . Mówił że mi pomoże , że wszystko wruci do normy . Był miły ,  opiekuńczy , czuły . Po kilku miesiącach z naszej ,,przyjaźni,, przerobiło się coś innego . Dla mnie to była miłość - dla niego zabawa . Kochałam go całym  sercem , a on to wykożystał . Nie raz mówił że mnie ,,Kocha,, ale teraz wiem  że to puste słowa . Wiem że miłość N I E  I S T N I E J E ! ! ! !
Pewnego dnia poszłam z nim na impreze do jego kumpla . 
W tedy to wszystko się zaczeło . Tamtego dnia uderzył mnie pierwszy raz . Ale wybaczyłam mu . Przeprowadziłam się do niego . Na początku było pięknie , ale szybko się to zmieniło . Pamiętam ten dzień do dziś . Miał ciężki dzień w ,,pracy,, i chciał że na mnie wyżyć (znowu) . Ale sprzeciwiłam się , i tego pożałowałam . Powiedział coś w stylu *Teraz nie będzie ci miło skarbie * . Na początku nie wiedziałam o co mu chodzi , ale zrozumiałam kiedy zaczoł mnie rozbierać . Przypioł mnie kajdankami do łużka . Ściągnoł spodnie i brutalnie we mnie wszedł , nie paczył na moje krzyki ,płacz, nie mu to dawało satysfakcje i zaczoł coraz szybciej się we mnie poruszać . Ból był nie do wytrzymania , jego czekoladowe oczy zrobiły się czarne a on zaczoł mnie bić po piersiach cały czas wpychając swego penisa. Tak 01.05.2012 roku zostałam zgwałcona . Prze moją miłość . 

Do teraźniejszości wprzywołał mnie głos pani Mars . 
-Przepraszam .... ale mogła by pani powtóżyć ?? - zapytałam się uprzejmie choć w środku wszystko we mnie buzowało . 
-Tak słonko  ... dobrze się czujesz ... 
- A czemu miałam bym się źle czuć ??? 
- Bo jesteś cała blada i nie obecna .
- Nie tylko ... przypamniało mi się coś ... -powiedziałam przyklejając na twarz sztuczny uśmiech . -  a raczej ktoś -szepnełam sama do siebie .
- No dobrze Alexandro , tu staramy się pomuc dzieciom i młodzieży i tobie też pomożemy , więc teraz porozmawiam chwilę z panią prokurator i zrobimy wywiad środowiskowy z tobą i panią Smif , więc choć pokaże ci twój pokój i tam się rozpakujesz ale najpierw ić do pielęgniarek one ci przeszukają torbę . 
- Noo ok, - i już mnie nie było .Za drzwiami czekała na mnie młoda kobieta ubrana na biało i zaprowadziła mnie do zabiegowego . Tam wyjmowały wszystko z mojej torby . Miałam ochote je udusić , bo mikt nie ma prawa dotykać mojich rzeczy . 
- Czysto masz -powiedziała Katy jak zdążyłam się zoriętować . - Poczekaj chwile a ja znajdę kogoś kto zaprowadzi cię do pokoju . O Ania choć pokażesz Alex pokój .
- OK - usłyszałam głos jak mnie mam Ani i kroki w moją strone .
Prze demną staneła średniego wzrostu dziewczyna , na oko w moim wieku .
- Hej jestem Anka , ale wszyscy mówią na mnie Lales , choć pokatrzeci twój pokój .
- Ok , a tak poza tym mam na imie Alex .
- Miło mi -powiedziała Lales .
Szłyśmy długim korytarzem mijając wiele pokoi i różmych ludzi . Moją uwagę przyciągnoł chłopak z burzą loków na głowie .
Koło niego stał...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz