środa, 16 grudnia 2015

5

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\oczami Zayna\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Co ja najlepszego zrobiłem ?? Znowu straciłem nad sobą kontrolę !! Pobiłem najlepszego kumpla, skrzywdziłem dziewczynę na której mi zależy , to jest niewybaczalne !!!!!!!! Gdy zobaczyłem ją w rękach sanitariuszy ... nie wierzę że doprowadziłem tą dziewczynę do tego stanu , do tego sytuacja w jej domu .... tak wiem co się tam działo .... . Wiem jestem potworem . Muszę iść do dr.Mars i zobaczyć co u Alex . Przechodząc koło izolatki ,usłyszałem płacz i krzyki .
/////////////////////////////////////////////////Oczami Alex /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Do pokoju weszła pani prokurator i zaczęły się wywody .
-O co ci chodzi ???- wydarłam się na nią , adrenalina nadal we mnie buzowała , lecz szybko ustała kiedy Smif zaczęła płakać . Mam wszystkiego dość i wyszłam z pokoju trzaskając drzwiami . Przed izolatką  spotkałam Zaze który bacznie mi się przyglądał. Lecz ja udałam że go nie widzę i pobiegłam do łazienki . Z kieszeni wyciągnełam moją "przyjaciółkę" i zaczełam robić cięcia na
skórze.


Nagle usłyszałam że ktoś idzie , więc chowałam mój skarb i opukałam rękę zimną wodą  .






































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz